Termeni si Conditii

Societate, Contact

Magazinul online operat pe Internet la adresa www.superlative.ro este deținut de S.C. MANDEXIM IND S.R.L., având sediul în Sos. Pantelimon 291A Bl. 9A Sc. B Et. 6 Ap. 50, Sectorul 2, Bucuresti, având Nr. ONRC J40/4587/2014 si CUI: RO33061276, denumit in continuare SUPERLATIVE.

Clientul poate contacta entitatea care deține magazinul, astfel:
- printr-o linie de suport clienți pentru telefon fix și mobil 0316 312 854 (Costul este în conformitate cu lista de prețuri a operatorului dvs. de telefonie)
- prin e-mail la: contact@superlative.ro
- prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online care poate fi accesat si de aici.

 

Reguli Generale pentru folosirea magazinului online SUPERLATIVE

Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane care au cel puțin 18 ani. Orice persoană sub vârsta de 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.

Orice persoană care se înregistrează și cumpără în magazinul online își furnizează datele personale și este de acord ca ele să fie prelucrate de SUPERLATIVE în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.

 

Plasarea Comenzii

Produsele din magazinul online sunt inscripționate în mod specific. Website-ul include informații despre caracteristicile produselor, prețurile lor si materialele din care sunt confecționate.

Când comanda un produs, Clientul îl selectează într-o manieră specifică acelui produs, stabilind în particular mărimea acestuia, culoarea și, dacă este necesar, furnizând alte informații specifice precum și cantitatea de produse comandate.

 

Prețurile

Prețul produsului se majorează cu taxele de livrare, evidențiate separat, care depind de modalitatea aleasă pentru livrare.

Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin email-ul de confirmare a Comenzii, este prețul final, obligatoriu atât pentru SUPERLATIVE cât și pentru Client. Prețul arătat în comanda finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment SUPERLATIVE modifică prețul acelor Produse sau realizează anumite campanii promoționale, oferte speciale, campanii de soldare, care cuprind și Produsele.

SUPERLATIVE își rezervă dreptul de a schimba prețul produselor existente în magazinul online, să lanseze noi produse, să lanseze și să anuleze oferte speciale sau să le modifice, în conformitate cu prevederile Codului Civil și ale altor legi aplicabile.

 

Imposibilitatea de a procesa o comandă

Dacă un produs nu este disponibil în stocul depozitului sau comanda nu poate fi procesată din orice alt motiv, deși comanda a fost confirmată initial pe site, comanda va fi trimisă fără produsul lipsă sau anulată. Clientul va fi notificat prin e-mail sau la numarul de telefon introdus de el in comanda de scurtarea comenzii sau anulare.

 

Livrarea produselor

Livrarea Produselor comandate pe acest website se va efectua exclusiv pe teritoriul României.

După ce Clientul a primit confirmarea prin e-mail a comenzii, aceasta va fi livrată de noi Curierului și vă va fi livrată de către Curier într-un termen estimativ de cel mult 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Termenul de livrare poate fi mai lung în perioadele de soldare ori ale campaniilor speciale. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la email-ul, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la email-ul, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.
În cazul în care nu se reușește livrarea coletului după două încercări, coletul ne va fi returnat, urmând să suportați costurile și consecințele returnării.

Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales de Client în momentul finalizării comenzii.

Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la momentul finalizării și plasării Comenzii, așa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea Comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreună cu Prețul Produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.

 

Facturare și Plată

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura fiind disponibilă pentru descărcare din contul de client. SUPERLATIVE nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:

  • În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți suma exactă de numerar.
  • Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.
  • Plata cu cardul in rate: Oferim posibilitate platii cu cardul in rate, pana la 4 rate. Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului. Carduri acceptate pentru rate: Card Avantaj (Credit Europe Bank), Bonus Card (Garanti BBVA), Star Card (Banca Transilvania), Allinclusive (BRD Finance), Cardurile de cumpărături de la Alpha Bank
  • Plata prin Ordin de plată în conturile: RO85BRDE426SV02502754260 (BRD), RO51TREZ7025069XXX022791 (TREZORERIE Sect. 2, Bucuresti)

Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul eșuează/nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz va trebui să reluați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.

În toate cazurile în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc.) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în Preț/taxele de livrare. Pentru informați legate de aceste comisioane vă rugăm să vă informați în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.

Vă rugăm să aveți grijă la e-mail-urile de tip phishing! Vă rugăm să luați notă:

Proprietarul magazinului online nu vă va notifica niciodată că a schimbat contul pentru efectuarea plăților și că un transfer tradițional este cerut.

SUPERLATIVE vă va cere doar IBAN-ul contului bancar pentru rambursarea banilor din comenzile returnate, alte date precum datele cardului dvs., numărul cardului, codul CVC de securitate etc. nu se vor cere niciodata și nici nu vă va contacta telefonic sau vă va trimite un e-mail care să vă indice un alt cont bancar de efectuare a plății sau să vă solicite plata cu mandat poștal sau altă modalitate de plată. În eventualitatea în care veți primi o astfel de solicitare - nu trebuie să efectuați plata sau să răspundeți la e-mail ci să il redirectionati la adresa contact@superlative.ro, nemodificat.

 

Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietății și riscurilor

Informațiile disponibile pe website-ul www.superlative.ro nu constituie o ofertă în înțelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al SUPERLATIVE față de Client.

Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește prin email de la SUPERLATIVE confirmarea Comenzii.

Transferul proprietății și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării coletului conținând Produsele, sub condiția efectuării plății integrale a Prețului și taxelor de livrare.

 

Garanții

Pentru Produsele livrate, Vânzătorul acordă garanție în condițiile legii, Produsele fiind însoțite de certificate corespunzătoare în acest sens.

 

Returul și Schimbul Produselor

SUPERLATIVE dorește își mulțumească clienții în proporție de 100%! Știm acest lucru este greu de îndeplinit și vor exista clienți care vor dori restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim venim în ajutorul acelora dintre voi care dintr-un motiv sau altul doresc returneze produsele sau le schimbe.

Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (Ordonanța Guvernului nr. 34/2014)

PRODUSELE FOLOSITE NU SE ACCEPTA PENTU SCHIMB SAU RETUR

Clientul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterală, într-un termen de 14 de zile, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv.

Dreptul de a se retrage din contract expiră într-un termen de 14 de zile începând cu ziua livrării (ziua primirii coletului, de către Client sau de către o terță parte desemnată de Client și alta decât transportatorul, așa cum este menționată pe AWB/dovada de primire emisă de Curier). Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 de zile.

Pentru un proces mai simplu și eficient SUPERLATIVE pune la dispoziție formularul de retur.

Înainte de a completa cererea de retur Clientul trebuie știe Numărul comenzii care se poate afla din Contul de client, SMS-ul primit pentru confirmarea comenzii sau în emailul primit după ce comanda a fost plasată.

În formularul de retur Clientul are posibilitatea de a selecta produsul pe care dorește îl returneze.

După înregistrarea cu succes a cererii de retur SUPERLATIVE va emite un Ordin de ridicare, urmând ca în următoarele 2 zile Clientul va fi contactat de Curier pentru ridicarea coletului de la adresa specificată de Client*.

*Pentru comenzile aflate pe teritoriul României. Pentru retururile din țările membre Uniunii Europene, costul transportului pentru retur va fi achitat de Client.

Clientul are obligația ambaleze produsul și cutia lui într-o pungă sau folie astfel încât nici produsul, nici ambalajul original nu sufere deteriorări.

Restituirea banilor

Banii vor fi returnați în contul bancar furnizat în termen de maximum 10 de zile lucrătoare. Costul transportului pentru livrare nu poate fi returnat. SUPERLATIVE suportă taxa de transport pentru retur.

Schimbul produselor

SUPERLATIVE va fi răspunzător pentru orice deficiențe ale produsului. Dacă din orice motiv produsul nu este primit în stare perfectă sau mărimea este greșită, Clientul primește un alt model sau mărimea corectă. Clientul va contacta magazinul la adresa de email schimb@superlative.ro pentru a schimba articolul, iar SUPERLATIVE va trimite altul în cea mai scurtă perioada de timp, fără cost suplimentar**.

SUPERLATIVE va suporta taxele de transport în cazul în care Clientul dorește schimbe produsul cu alt model, pe motiv s-a răzgândit în privința modelului ales sau dorește returnarea produsului și restituirea banilor**.

**Valabil doar pe teritoriul României. Pentru comenzile din țările membre Uniunii Europene serviciul schimb colet nu este disponibil momentan.

 

Cum se aplica Cuponul de Reducere

  • Clientul adaugă în Coș produsele dorite;
  • Clientul introduce codul de reducere în câmpul corespunzător (exemplu în imaginea de mai jos) și apasă click pe “Finalizare comandă”;
  • După introducerea codului corect, valoarea comenzii se va ajusta aferent reducerii aplicate.

Imagine exemplu pentru aplicarea codului de reducere în varianta mobile:

Imagine exemplu pentru aplicarea codului de reducere în varianta desktop:




Duminica,Luni,Marti,Miercuri,Joi,Vineri,Sambata
Ianuarie,Februarie,Martie,Aprilie,Mai,Junie,Iulie,August,Septembrie,Octombrie,Noiembrie,Decembrie
Nu sunt suficiente articole disponibile. A mai ramas doar [max].
Adaugat la FavoriteSterge de la Favorite
Autentificare
Inregistrare

URMARESTE COMANDA

Schimba Produse

Returneaza Produse

Favorite

Contul Meu

Comenzile mele

Politica de Schimb & Retur